Навіщо потрібно резюме
На сьогоднішньому ринку праці резюме стало вимогою номер один для потенційних роботодавців. Перш ніж роботодавець витратить дорогоцінний час на співбесіду з вами, він або вона захоче зустрітися з вами - на папері. Те, як ви вражаючі роботодавця своїм резюме, може мати вирішальне значення. До Вашої уваги приклад оформлення резюме про роботу актуального вигляду у 2020 році.
Без резюме ви навіть не зможете почати змагатися, а погане резюме швидко усуне вас, перш ніж у вас з'явиться шанс на перемогу. Ось чому вкрай важливо мати чудове резюме, яке дозволить роботодавцям дізнатися, що ви можете для них зробити.
Резюме - це короткий виклад вашої кваліфікації
Термін «резюме» походить від французького і означає «резюме». Саме це і є ваше резюме: короткий виклад вашої кваліфікації, навичок і досягнень. Він показує майбутнього роботодавця, що ви робили в минулому. У ньому детально описані ваші навички і підготовка, досвід роботи і освіту, і, що найбільш важливо, досягнення, яких ви досягли з минулими роботодавцями.
Він також повинен проінформувати роботодавця про вашу кар'єрної мети (роботу, яку ви шукаєте) і коротко повідомити про переваги, які ви принесете на роботу, якщо будете прийняті на роботу.
Резюме - це реклама. Він рекламує вас, ваші унікальні навички і кваліфікацію і підкреслює переваги, які ви можете запропонувати.
Навички та переваги роботодавця
Один із способів перевершити конкурентів - переконатися, що ваше резюме містить переваги роботодавця, а не тільки навички. На думку експерта з резюме, сьогоднішні резюме повинні бути "орієнтовані на результат", а не на минулі резюме, засновані на професійних навичках. Прочитавши ваше резюме, роботодавець повинен швидко зрозуміти, які переваги ви пропонуєте його компанії. Думайте про себе як про продукт, а про роботодавця як про споживача. Як би ви продали свій продукт (себе) роботодавцю?
Роботодавця більше цікавлять пропоновані вами пільги, ніж ваш вражаючий набір навичок. Коли ви пишете своє резюме, докладете всіх зусиль, щоб виділити ці переваги роботодавця. Наприклад, якщо ви добре розбираєтеся в настільних видавничих системах, не просто перераховуйте свої навички (наприклад, «Майстерність PageMaker»). Перетворіть ці навички в переваги. Повідомте роботодавцю, що ви можете зробити з вашими навичками настільних видавничих систем (для наприклад, «здатність випускати привабливі брошури за невисокою ціною»).
Навички вказують на ваш потенціал, а переваги демонструють ваші реальні досягнення - те, чого ви досягли за допомогою своїх навичок. Роботодавець розуміє, що багато претендентів добре розбираються в желе. Ваше завдання - пояснити роботодавцю, що ви можете зробити з цим навиком. Ось що вражає роботодавців.